Hello 2009!

Nytt år - nya chanser!

Tvåtusenåtta har jag lärt mig vad jag inte ska göra om och vad jag ska göra om.
Har börjat i 1an på gymnasiet, fått massa nya vänner och lärt känna mig själv ytterligare.
Som jag nämnde tidigare fanns det saker jag gjort som jag inte skulle göra om, men också saker som jag nu kan lära av.
Som gör mig starkare. Dessutom vet jag nu att vännerna jag fått i gymnasiet är för livet, vänner jag däremot inte träffat kanske jag inte kan hålla fast vid. Jag har också 2008 fått lättare att känna tillit till vänner och bekanta - berättar mer om sånt jag nödvändigtvis inte pratar om. Ett blandat år 2008 helt enkelt. Fast ändå det värsta år i mitt liv.
 

Men nu är ett nytt år, nya upplevelser, vänner, erfarenheter och misstag.
Jag ser fram emot alla! Nya chanser att göra rätt för sig och att göra fel för sig.


//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0