Minns inte när jag mått så här dåligt sist...

Hej....
Jag är inte riktigt säker på hur jag lyckats ta mig upp ur sängen för att blogga, antagligen är det för att jag är trött på att ligga ner och inte kunna göra någonting. Har varit fruktansvärt sjuk nu i tre dagar. Hög feber otrolig halssmärta och grädden på toppen, fruktansvärd migrän. Jag har verkligen velat ta mig upp ur sängen för att ta mig till skolan, men det går inte när man varken kan se eller tänka. Det här är faktiskt första dagen jag ens kan se någorlunda bra vad jag har framför mig. Musklerna har också varit ömma och det känns som om hela kroppen är täckt av blåmärken. Fruktansvärt säger jag bara. När man mår så här dåligt får man tid att tänka, och mycket tänkande har det blivit. Funderat på vad jag gör av min vardag, vad och vilka jag lägger ner min kraft och ork på - vettigt tänkande tycker jag. Men igår kväll trodde jag att jag äntligen skulle kunna komma till skolan igen, men över natten steg febern och jag föll dit jag var innan. En gnutta bättre nu i alla fall, sömn är alltid bra. Även om det känns som om jag sover hela tiden. 

Jag vill nämna att jag verkligen älskar min vän Z, hon har smsat minst 6 gånger om dagen sen jag blev sjuk.
Har betytt jätte mycket för mig, har haft så tråkigt och jobbigt. Du betyder mest, tack för att du bryr dig! <3


//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0