Denna mystiska M!?

Jag fick en fråga om vem denna mystiska M är!?

Denna M är en barndomsvän till mig som kännt mig längre än de flesta, å jag honom.
Han vet nästan hur jag'' fungerar'' och jag vet nästan hur M ''fungerar'' om man säger så.
Vi skrattar mycket ihop och berättar det mesta för varandra.
Vi har samma sjuka humor, kan skratta i timmar åt i princip ingenting, eller tex en cpgubbe som haltar.
Våra mammor är bästa vänner, and so are we!
Han är snäll, omtänksam, cp, rolig, bjuder på sig själv, oftast glad, dålig förlorare, tävlingsmänniska och gör tråkiga saker kul!! Det är bra att jag har M.
Vem skulle annars stå ut med mig så pass länge som han kan?
Vem skulle annars stå ut med M så pass länge som jag kan?


(jagursäktarförhurjagmissbrukarordetcp,tadetintebokstavligt)

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0