Dagens planer!

Hejhå!
Idag har jag vaknat hyfsat tidigt, inte kl 12 som igår i alla fall.
Av någon anledning låg jag i sängen och tittade på Mitt i naturen på 1an?
Något fågelrepotage, ja fick se söta sparvugglor. Aja sedan så gick jag upp, tömde allt i hallen, efter instruktioner av mamma. Vi målar och bygger om hemma så det är mycket att göra. Allt är i huller om buller och inget hittar man inom loppet utav 2 minuter. Nu är i alla fall vardagsrummet klart, fint blev det också och stort. Men hallen skulle också målas om så nästan hela veckan har huset luktat färg och damm. Men det är det värt! Sedan gick jag ut med min vovve på en 45 minuters promenad i skogen. Det går inte ens att beskriva hur söt hon är när hon skuttar fram bland mossan. Ja, nu sitter jag här, snart ska vi åka till ICA och handla mat. Sedan ska jag baka en kladdkaka till mig och min kompis Z. Jag ska sova över hos henne ikväll nämligen. Så gör vi sällskap till skolan imorgon. Juste sedan ska jag lämna en väska hos M, ska sova hos honom typ från ons-fre.

Annars i veckan som kommer kommer det bli allmännt rörigt för min del.
Bo borta, ingen koll på läxor i skolan och allmännt seg i huvudet.
Det känns som om målarfärgen i huset frätt sönder mina hjärnceller! Kan den göra det?!
Men nu måste jag kila, det är mycket att fixa!

Ha de!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0