Skolfoto och choklad!

Halloj!

Skolfotot blev taget idag!!
Hoppas att kameran gillade mig denna gång. Jag brukar faktiskt bli bra på bild men jag känner på mig att detta år kommer bli annorlunda. Håret kommer hånga framför ansiktet, mina mörka ringar under ögonen kommer vara svarta, jag kommer göra en konstig min eller se helt schleeeten ut. Jag är glad att jag fick stå i alla fall.
Jag har faktiskt aldrig fått sitta -Jag är SÅ glad för det! Annars idag har dagen gått ganska trögt, även om vi slutade 14ochnågonting. Sedan var det bara raka vägen hem, eller efter en McDonalds cupuccino! SÅ god!!
Dessutom får man den 5:e på köpet om man sparar ett klistermärske som sitter på burken! FAN!
Jag kom på att jag inte tog loss den!! Där var min dag förstörd...jag handlar cupuccino så jävla ofta attt det verkligen lönar sig att samla på dem! Så glömde jag klistermärket, så jävla typiskt.

Imorgon ska jag i alla fall träffa en kompis och shoppa. Behöver ett par stövlar till, kanske en tjocktröja också och ett par snygga klackskor. På söndag ska jag nog träffa J som jag inte träffar så ofta, även om vi bor bara 10 min ifrån varandra.
- Det kom vi på idag!! Bättre sent än aldrig som man säger. Juste när jag kom hem idag blev det lite styrketräning för armarna. Vi har nämligen byggt om lite inne och ute. Så jag skyfflade jord i en skottkärra och bar ner den till vattnet där vi ska ha en stor lyxig rabatt. Finns det inte människor som kan göra sånt åt än?- Skämt åsido.
Som jag brukar säga till min killkompis M: Det är MANSGÖRA!! Så mina muskler fick vakna till liv, himla jobbigt alltså. Fram och tillbaka med skottkärran minst 10 gånger! Jobbigt men nyttigt för kroppen, jag ska ju faktiskt vräka i mig choklad och grönsaksdipp ikväll!

Har ni testat denna nya marabou choklad? ME LIKE!!<3<3


Varma kramar! // Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

har det kommit ännu en ny sort? :o gud vad jag inte hänger med. är den god? :)

2008-10-04 @ 16:54:43
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0