Regn,regn och åter regn!

Ingen i Sverige har vell missat detta oväder som spritt sig över hela landet.
När jag vaknade imorse frös jag som bara den, tur att jag har en hund att värma mig på.
Fast jag måste erkänna att det är jäkligt mysigt med lite oväder då och då.



Drog då med mig täcket mot vardagsrummet och satte mig framför tvn.
En kopp varm kaffe och en mysig romantisk film satt helt rätt en dag som denna!
Chad Michael Murray var en utav huvudrollerna i denna film, är han inte sötast på jorden?
Jag är totalt kär i honom från och med idag. Så jag bjuder på lite ögongodis, av ingen mindre än....jaa Chad!!







Och denna bild som jag tycker är lite weird och ironisk...ja menar... har han halkat i duschen eller?



Söt kille alltså!

Nej nu ska jag nog gå ut i köket och göra en till kopp kaffe.
Ha en fortsatt trevlig dag!

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0