Radera radera radera....

För en liten stund sen hade jag just skrivit ett lååång djuuuupt blogginlägg som bara var ett klick från att publiceras, innan jag raderade det.
Jag vill ju inte blotta hela mig, än.

Idag vaknade jag inte precis med
ett leende på läpparna utan i stället med spänningar i övre magen.
Skumt, kan man lugnt säga! Det gick över när jag gick upp från sängen men kom tillbaka för drygt 1 timme sen. Det är som om jag hela natten legat och spänt magen. Så nu sitter jag som Quasimodo och kurar ihop mig för att minska ontet. Jag är skitsnygg nu jag lovar!! not.
Fan alltså... fint väder på förmiddagen och supertråkigt väder på eftermiddagen, eller det kanske är så det ska vara?
Idag har jag faktiskt haft en latdag, bestående av att sova, sova och...ja...sova! Skulle ha gjort något kul men ångrade mig, pallar ikke att pendla nu. Gör ju det varje dag till skolan. Usch!
Helg, skönt..fast jag saknar redan alla skolkompisar. Särskilt F, hon är så jävla rolig, eller är det jag som har tråkig humor? - Svårt val.

Har just hällt i mig en stor kopp kaffe, nödvändigt.
Har också rensat kylen på det ena och det andra, ganska skabbigt och man tänker efter.

-Några tortillinisar
-Lite morötter, gurka och dipp från igår
-Kaffe
-Vaniljyogurt med sylt
-Två skedar ostkaka med sylt
-Ett glas juice
-Ett äpple

Snacka om RANDOM eller vadå?
Skabbskabbskabb....
Jag blir ungefär....från en skala 1 till 10, en TIA äcklad!!


Till middag blir det typ hummer.
Alltså är det bara jag som finner det lite ironiskt att äta denna?





//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0