I don't want to work today!

Plugg, plugg och mera plugg! Denna vecka har bestått av plugg, prov, inlämningar och ett högt tempo i skolan. Tur att jag är så pass stark att jag klarar denna stress! Som i sången "no stress". Men i helgen blir det sova,sova sova... Idag gick jag hem en lektion tidigare för att vila upp mig. Jag är svullen, har blåsor i helgen munnen som svider, svullna halskörtlar, ont i magen och mår illa. Så jag blev tvungen, vilket jag inte ångrar. Jag somnade bums! Sedan gjorde jag mig lite blåbässoppa. Gott! Den enda anledningen att jag inte stannade hemma idag var att jag hade ett samhällskunskapsprov att skriva. Vilket går i första hand. Juste i måndags var jag på kampanj med MUF, vi kampanjade på VRS i djursholm, mina gamla trakter. Många bekanta ansikten, det är alltigt trevligt. Nej nu ska jag ta något att äta, ha en trevlig kväll! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0