Hemmakväll & Stjärnor på is

Gokväll!
Underbar kväll med familjen, alla bänkade sig framför tvn och tittade på Stjärnor på is.
Själv hejjar jag på Marie, har alltid gillat henne! Ända sen Ateens.
Alla var duktiga på att åka, men jag gissar att de har fått öva mer än vad de i programmet kanske avslöjar.
Såg dock grymt läskigt ut när de åkte, är alltid nervös för att någon skulle trilla och få skridskobladet på sig.
Ser bara massa blod framför mig och blod blev det, usch usch...
Ta det lungt på isen säger jag bara!


Här är programledarna själva!

//Anna


Kommentarer
Postat av: Frida

haha såg den faktiskt i godisdisken tidigare ikväll ;) ska testa den någon gång.

kikade lite på stjärnor på is jag också, verkade rätt bra :)

2008-10-05 @ 00:20:13
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/
Postat av: queenpeach

måste säga att jag tyckte programmet sög!Kolla gärna in min webshop där det händer stora grejer idag :D

2008-10-05 @ 10:20:01
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0